Юридическая защита бизнеса в условиях глобальных перемен. Ключевые угрозы, инструменты противодействия.
Sense of reality

Юрий Блоцкий

На рекламному ринку з 2006 року, до 2012 року працював на стороні операторів.
У 2012 році долучився до команди «Групи АДВ Україна». З 2013 року директор із зовнішньої реклами холдингу.

Одним з основних завдань вважає донесення до клієнтів тонкощів ООН ринку, принципів ефективного планування та лобіювання гідного місця ООН в медіа спліті у повноцінному двосторонньому діалозі. З переходом у digital агенцію важливим напрямком стає побудова комплексних крос-медійних екосистем та комунікаційних стратегій.

Закінчив Києво-Могилянську академію та КНУ ім. Т. Шевченка за спеціальністю «Політологія».
Працював з такими клієнтами, як «ОККО», «АЛЛО», «Київстар», Slando/OLX, Unilever, LVMH, LG, «Миронівський Хлібопродукт», Hyundai/KIA та ін.

З 2015 р. очолює діджитал-агенцію Advance Digital.

Доповідь «Digital в реальному світі: взаємодія ooh і digital» завантажити (2,5 MB).

Организатор
При поддержке
При поддержке
При поддержке
Медиа-партнер
Медиа-партнер
Медиа-партнер
Полиграфический партнер
Полиграфический партнер
Видео партнер
Партнер